Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar

Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar
Dibuix de Felix Albajes

dissabte, 22 de juny del 2013

19. 5. 13. Diumenge de Pentacosta

Crec que Jesús és Déu.
El cor m'ho diu i, enamorat, segueixo sa doctrina.
No vull saber la caus ni el motiu  
de resque hagi dictat sa veu divina;
vull creure refiat, clua la nina,
el cor rendit, l'enteniment passiu.
Seyor, soc un infant, aquí em teniu,
sols vostre mà de par 'encamina.

Ja sé ón em portareu; més vull anar-hi,
vull seguir la remor del vostre peu
amunt, amunt fins al mateix Calvari.
Dsing morí en el llit pairal, la creu,
i mentre l'agonia m'aclapari,
pensaré amb goig que em ressuscitareu.
                                            - Joaquim Ruyra -
 


Preguem per en Enric Pujol i Barba 
Ha mort cristianament el dia 18 del corrent a l'edat de 81 anys.


Esperant construcció del full (demano disculpes pel retard)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada