Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar

Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar
Dibuix de Felix Albajes

dijous, 5 de juliol del 2012

Nomenat Administrador parroquial d'aquesta parròquia de Sant Feliu de Cabrera de Mar


Pare Manuel Miras i Soler
 Administrador parroquial
de Cabrera de Mar, Juny 2012
Benvolguts Feligressos de la Parròquia de Sant Feliu de Cabrera de Mar:
Com sabeu, tots els que vau assistir a les misses del dissabte  i diumenge passat, el Sr Cardenal m'ha nomenat Administrador parroquial d'aquesta parròquia de Sant Feliu de Cabrera de Mar, tenint per tant a partir d'ara els deures i drets d'un rector.
Ser administrador no significa en la pràctica cap disminució d'alguna tasca. L'única diferència és que l'administrador parroquial és nomenat per un temps, mentre que el rector té certa estabilitat, és a dir, major durada.
Crec, per altra banda,  que la paraula administrador parroquial no reflecteix l'emoció ni els sentiments amb els quals començo aquest mandat que se m’ha confiat. El passat 28 d'abril va fer 27 anys de la meva ordenació sacerdotal i pensant en aquest dia, conservo intacte aquest entusiasme de treballar pel Regne de Déu, estic feliç de renovar aquest si enmig de vosaltres i us demano que treballem junts, que ens mantinguem units, per poder donar-li sentit al nostre treball.
Aquest nomenament té lloc perquè, com vosaltres ja sabeu, Mn. Raimon Canalias està impossibilitat per exercir la seva funció pastoral, per la seva edat, malaltia, etc.    
Mn. Raimon Canalias
Rector de la parroquia
Sempre, però,  haurem  de donar les gràcies a Déu i a Mn. Canalias per la gran feina que ha fet al llarg de tants anys.
Des d’aquí dono gràcies a Déu pel do de la meva vocació, al Sr Cardenal per preocupar-se per aquesta comunitat, pel nomenament i per la confiança dipositada en la meva persona.
Dr.Luis Martines Sistach
Cardenal Arzobispo de Barcelona
També aprofito per donar-vos les gràcies a tots vosaltres per l'acollida que m'heu dispensat, tant a la Parròquia com a l'església de Santa Helena.
És per a mí una alegria estar amb vosaltres en aquesta nova etapa de la vida d'aquesta comunitat parroquial. Us demano que m'ajudeu, que treballem junts, que posem totes les nostres qualitats i possibilitats en un esperit d'unitat, de fraternitat i de comunió, perquè siguem un signe de Déu per a tots.
Que Déu us beneeixi.                            Manuel Miras i Soler.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada