Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar

Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar
Dibuix de Felix Albajes

dimecres, 13 de juliol del 2011

EL NOSTRE SEMBRADOR

Full parroquial nº 877 - 10.7.11

“El sembrador va sortir a sembrar.” Mt 13,
           Germans de cabrera, només llegir aquestes paraules que encapçalen aquesta bonica paràbola he tingut present el nostre estimat mossèn Raimon.
De fet, són moltes les persones que al llarg de la meva vida han anat sembrant aquesta llavor de la Bona Nova dins meu, començant pels meus pares, tots els catequistes, monitors, mossens de arxiprestat i dels llocs més diversos, la comunitat de Taizé, dos Papes, ... i tots els joves i no tan joves que hem fet camí junts durant tota la meva vida. Però suposo que com molts de vosaltres aquests dies tinc present en la meva pregària diària i en molts pensaments  a Mn. Raimon que tantes llavors ha sembrat en la nostra comunitat.
           Pensava en tots els moments compartits des del meu bateig al bateig de la meva filla. Pensava que gràcies a ell he descobert molts secrets i plaers de la missa, dels oficis de les diades... Ha estat un testimoni de què vol dir ser prevere entregat als altres fins al punt de plantejar-me seriosament si aquesta era la meva vocació, ...
           Però una de les coses que més li agraeixo, i que em sobten sovint, és haver-me ensenyat què vol dir formar 
part d’una parròquia. Per moltes raons passo setmanes sense assistir a la missa de Cabrera però tot i això quan vinc em sento còmode i en família. I crec que tot i com a fills del mateix Pare assistim on assistim a missa estem entre germans, és una gran sort  tenir un temple on un es senti com a casa.
           Aquests dies també he pogut copsar la gran tasca de sembrador que ha fet Mn. Raimon per tants altres llocs ja que puc assegurar que mostren voluntat de pregar per ell monges des de Montserrat, mossens de llocs molt diversos, parelles que es casen i molts altres seglars.
Crec que és i ha estat un bon transmissor el que ens diu Isaïes: “així serà la paraula que surt dels meus llavis:no tornarà infecunda, sense fer el que jo volia i haver complert la missió que jo li havia confiat”  Is 55. 10-11
           Tant de bo que aquest gran exemple i tants d’altres que cadascú puguem tenir ens ajudin a ser terra bona i alhora també sembradors.

                                         Col·laboració catequista: Josep.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada