Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar

Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar
Dibuix de Felix Albajes

dissabte, 16 de juliol del 2011

REFLEXIÓ

Full Parroquial nº 878     -     Diumenge 17 de juliol de 2011.

Presència de Déu
Durant uns moments fixo l'atenció en la meva respiració. És el ritme de la vida que m'acompanya d'una manera discreta però incessant. Quan m'aturo és quan en prenc consciència. Amb Déu em passa una cosa semblant. Només aturant-me, ni que sigui un moment, puc percebre la seva presència discreta i incessant que em dóna la Vida.

Llibertat

Intento allunyar per uns moments problemes i preocupacions que em treuen la pau. Poso en les seves mans aquestes preocupacions i deixo només espai a la pregària.

Consciència

Recordo allò que he viscut les darreres hores o els últimes dies. M'adono de la quantitat de «coses» que han passat. Sentiments, esdeveniments, converses... omplen la meva vida i l'enriqueixen. En dono gràcies.

Paraula de Déu

Romans 8, 26-27
L'Esperit ens ajuda en la nostra feblesa, perquè no sabem com demanar per pregar com cal, però que molt Esperit intercedeix amb gemecs sense paraules. I Déu, que escruta els cors, sap quina és la intenció de l'Esperit, perquè l'Esperit intercedeix pels sants d'acord amb la voluntat de Déu.


Pregaria
Preguem per ser testimonis de l’Esperit
Senyor,
acompanya’ns amb la força del teu Esperit, la que fa possible que comuniquem el teu missatge d’amor alla on ens trobem cada dia, treballant o descansant, caminant o aturats, aqmb els amics o amb els coneguts ocasionals!
Fes que la nostra capacitat humana d’actuar en aquest mon s’encomani de la gracia que ofereixes a totos els teus fills i filles, sense exclusions, amb el baptisme com a tronc espiritual de totes les crides que sentim de Tu, bon Deu, en tots el moments de la nostra vida!
Pare del cel, que et manifestes sempre encara que sovint tanquem els ulls i ens distraiem per no escoltar-te, vine fins a nosaltres!
Ajuda’ns a trobar-te aixi com tot allo que contribueixi a la pau, tant la de dintre de cadascu com entre els seus fills.
Pare del Cel, mostra’ns les benaurances que Jesus recorda a tota la humanitat!
Gracies per l’amor que rebem de la familia, de les nostres amistats i de tantes situacions de la vida!
Senyor, mostra’ns el full de ruta de l’amor avui i sempre! AMEN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada