Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar

Parroquia Sant Feliu de Cabrera de Mar
Dibuix de Felix Albajes

dilluns, 12 d’agost del 2013

“La mona de cada Pasqua”... Escric en al meu padrí en el día de la Pasqua i, transcric en el dia del seu traspas 12.7.2013.


“La mona de cada Pasqua”        
31 de març de 2013

 Tiets: Josep Mª i Paquita, Jesús ha ressuscitat! 

“Per què busqueu entre els morts aquell qui viu?” (Lc 24,5). Avui és Pasqua, la festa més gran dels cristians. Avui recordem que l’amor i la vida han guanyat. Viure estimant i fent el bé porta alegria. “Van anar per tot arreu anunciant la bona nova de la Paraula” (Ac 8,4). Creure en Jesús ressuscitat i ser-ne testimoni, asserena els cors i dóna sentit a la vida humana. Viure amb joia és una manera d’agrair-li el do de la vida, de dir-li que confio en la seva Paraula, en Ell. Portar alegria als altres és una manera de donar el que visc. És el testimoni del seu amor entre aquells que m’envolten... 
 Josep Mª, has estat el meu padrí. Juntament amb la Paquita i els meus pares m’heu acompanyat, des del dia del meu baptisme, en el meu creixement de la fe. A través de Jesús, meu ensenyat a viure amb optimisme i amb alegria. Aprenent a viure estimant i fent el bé, meu regalat una joia interior que ma captivat. 
Amb la familia, el dia que amb varen batejar, a la parroquia de Sant Josep de Mataró.

A l’hora de regalar la mona, tots els padrins busqueu allò que més pugui agradar els fillols. Recordo, quan era més petita, les mones que amb regalàveu: eren les figures de xocolata mes grans i meravelloses que pugues somiar... amb aquells ninots que bellugaven els caps i que cada any guardava com els millors tresors...
   Va arribar un dia que amb vares dir que ja era massa gran per tenir la mona i des de les hores he aprofitat per abraçar-te i felicitar-te, la mona de cada Pasqua, d’una manera diferent!
      Vull donar-te les gràcies per tot el que mas regalat, durant aquets 56 anys de vida, a banda de les mones de xocolata... Moltes gràcies padrí!!!

   Avui “Prego a Déu que visquis amb esperança la vida de cada dia, lluitant sense desanimar-te, vencent totes les dificultats. I, desitjo que la resurrecció de Jesús i la força del seu Esperit animi la teva vida, com ha animat la meva.”

   Josep Mª i Paquita us estimo!!!!               BONA PASQUA!!!!!!! 
 
************************
 
Pregueu Déu per
Josep Maria Urgellés i Bassas
Morí cristianament el dia 12 de juliol del 2013 a l'edat de 85 anys.
A.C.S.
 
La seva esposa, Paquita Prat Colls;
germans, cunyats, nebots i familia tota,
us preguem que el tingueu en el record.
Montserrat Urgellés i Bosch, fillola i neboda
***
Parroquia de Sant Martí
Palafrugell, 14 de juliol del 2013.

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada